Pannenkoek truc

Mijn kinderen zou het niet overkomen: ik zou als moeder de lekkerste spruitjes op tafel toveren die ze met smaak op zouden eten en mijn kinderen zouden alle smaken proeven en proberen.
Helaas is de praktijk anders..
Om toch hier en daar wat extra vitamines toe te stoppen het volgende pannenkoekrecept:

Kook een zakje waspeen tot de worteltjes zacht zijn en pureer ze even in de keukenmachine.
Roer ze vervolgens door het pannenkoekbeslag en zo krijgen de  pannenkoeken een heerlijk zacht zoete smaak. Resultaat: genietend kind en jij gerust..Pfff..



Reacties

  1. Wat een slimme tip zeg! Ideaal om je kinderen zo wat groentes te laten eten.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slimme tip, ik bak ze zo af en toe met appel, maar dit is ook een superidee!
    Leuke blog trouwens, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts